fredag 27. mai 2011

Nær målstreken

Wow! Jeg hadde en opptelling og er, overraskende nok, nært målstreken! Jeg har faktisk hele 75,5 hekleruter, og målet er 77! Ja, jeg vet nesten ikke om jeg er klar for å slutte... ;-) Men altså, det er mye jobb som gjenstår likevel. Jeg har hele fire nøster med svart Fabel-garn som skal inn i prosjektet før mål. Så ei lita stund til kan jeg nyte de små heklerullene i deilige farger.

Favoritten i dette prosjektet, Drops Delight farge 11 (over).

Drops Delight farge 09 (over).

Drops Delight farge 10 (over).

Drops Delight farge 14 (over).

Også disse fikk luftet seg litt på en benk i marka... ;-)

Ja, også har jeg noen støvete gusjgrønne, som ikke fikk være med på bildet. Men de kan jo bli fine når de blir blandet inn mellom de andre, og med svart kanting på...

Og denne er jo også lekker, kan det være farge 11?

Garnforbruk så langt er 1/2 nøste Drops Delight nr 08, 1 nøste av nr 09, 10 og 14, og 3 nøster nr 11. Og så bruker jeg av et 4. nøste av favoritten nr 11 til de lappene som mangler... :-)

Ja, og da vil jeg altså ende opp med 77x2, 154 løse tråder... hihi. Håper at noen av dem bare forsvinner av seg selv inn i den svarte sammenheklingen... ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...