lørdag 9. februar 2008

Mitt hjerte på et fat

På quiltelagsmøtet sist onsdag var det varslet tema HJERTER, alle som viste frem hjertequilter fikk være med i en ekstra loddtrekning. Nei, jeg kunne ikke huske å ha laget noe med hjerter, annet enn UFO'er da. Tenkte på applikerte hjerter... sannelig rart at jeg ikke har sydd ferdig noen hjerter. Jeg har jo laget mange hjerter i andre teknikker. Jeg liker jo hjerter!

Rakk ikke å tenke mer. Satt rolig å nøt synet av mange fine hjerter på møtet, inntil et hjerte kom opp som var laget på kurs med meg!! Snakk om hakeslepp! Jeg har jo flere kursmodeller av Mitt hjerte på et fat, bare at der er det ikke applikert. Dermed unnslapp de fra hele tankerekka mi. Hjerter trenger altså ikke å være applikert eller sydd i blokker. Hjerter finnes i alle fasonger! :-)

Og nå ser jeg jo at helårsengelen min også har et hjerte på magen. Joda, klart jeg også har sydd hjerter. Hjertelig hilsen HegeLH

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...