tirsdag 29. januar 2008

Ønskeliste

Jeg har helt klart et samlergen i kroppen. Alle som har vært hjemme hos meg kan bekrefte det... Det gjelder både loppefunn, bøker, stoffer osv. osv. Alt er inspirasjonskilder til nye kreative prosjekter. Jeg er ikke imot å bruke opp stofflagrene FØR nye innkjøp, og ingenting er bedre enn å få puttet noen riktig "gamle" godbiter inni prosjektene. Blir ekstra fornøyd hvis jeg får puttet et Provence-stoff, batikkstoff eller Kaffe Fassett-stoff inni et prosjekt med helt andre stoffer.

Men i flere dager var det mye snakk om økonomi og valuta på nyhetene, og jeg MÅTTE sjekke valutakursen mellom Norge og USA... bare 5,50 kroner per dollar gjorde valget lett (husker den var over 9 kroner per dollar noen år tilbake). Forsvant inn i equilter.com og opprettet ei ønskeliste. Alle stoffer med potensiale havnet i ønskelista!

Man skal jo ikke nødvendigvis ha alt på ønskelista, det gir en god følelse å måtte BEGRENSE seg LITT. Slettet noen stoffer (for å slippe unna tollvesenets satser, ehm). Likevel ble det plass til et blad som så interessant ut. Og en kalender. Og så, mirakuløst nok, var det superenkelt å overføre ønskelista rett til ordre... Det så for lekkert ut til å la være! Nå går jeg og venter i spenning på hva jeg har bestilt. Og jeg gleder meg! ;-)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...