fredag 1. februar 2008

Quiltehelg med Rie

Plutselig fikk jeg sjansen til å delta på enda et kurs med Rie Norum. Og det er i morgen! Har noen lekre UFO-prosjekter fra tidligere kurs (fra boka Quiltegleder), og det er vel på tide å vekke disse til live igjen...

Har for eksempel noen blokker til Sweet dreams, fra kurs i 2006.

Men nå holder jeg jo på å sy sammen Gridlock quilten (Kaffe Fassett mønster), så det blir ikke i dag. Og i morgen er det altfor fristende å starte på enda et prosjekt... i lekre stoffer og lekre fargekombinasjoner.

2 kommentarer:

Una sa...

KJEMPEfine blokker, og nydelig rammestoff!! Lurer på hvor det kommer fra. Så heldig du er som får kommet deg på kurs med inspirerende folk!
Hilsen Una, som er på jobb og nå må begynne å gjøre litt jobbrelatert også, ikke bare sitt og beundre dine verk ;-)

Hege LH sa...

Tusen takk! Det som også er kjekt med kurs (og quilteforedrag) er at man alltid lærer noe annet i tillegg til det som står i "reklamen"! Jeg koser meg på kurs.

Fant en rest av rammestoffet til min Sweet Dreams, det er fra RJR (Sarah Johnson Collection, Shelburne Museum). Jeg kjøpte siste resten på kurset... og har ikke sett det andre steder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...