tirsdag 17. juni 2008

Sulten pus

Sulten pus er fremdeles like sulten, et år etter at hun ble sydd. Jeg tenker at det er på tide å sy den fisken hun har lyst på, den som allerede har tittelen Fisk på fat. Spørsmålet er bare hvilke stoffer... Etterpå får noen andre ta jobben med å bestemme arten. ;-) Slike bagateller skal ikke få stoppe kreativiteten...






















Mett mons har ikke hatt noen hedersplass på venstre side i bloggen, men her er et lite glimt av han også. Litt mer militærpreg over fargene kanskje, men hvis man ser nøye etter, har han med seg noen romantiske roser!






















Egentlig minner Mett mons ganske mye om et vannliljeblad. Men jeg har ikke funnet noen passende 3-dimensjonal blomst... Men jeg har prøvd altså. :-)

Sulten pus og Mett mons inngår i kurset Til dekket bord, sammen med Mitt hjerte på et fat og Blad på fat.

3 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

De er såååå flotte disse bildene du lager, noe helt spesielt:-)
Ha en fin og kreativ uke

Tingelingeling sa...

Hei!
Ja nå har jeg fått d40x i hende, og jeg lurer på masse.. Må nok slik som du få meg et kurs! Men si meg er det ikke mulig å bruke skjermen som søker?? må man alltid se inn i den "vanlige" søkeren..? Har fått lagt inn mine første forsøk.., og det kan se ut som om jeg har en noe bratt læringskurve å se fram mot...
Ha en flott dag!

Hege LH sa...

Hei!
Så koselig med hyggelige kommentarer!

Ja, det er litt uvant å ikke kunne bruke skjermen til forhåndsvisning av motivet. Satser på fotokurs hos Trondhjems kameraklubb til høsten, det er stadig noe nytt å lære. Og det kommer helt sikkert til nytte i quiltelivet også... ;-)

Jeg reiser straks på ferie, skal samle masse quilteinspirasjon!

God sommer til dere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...